Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Oznámeni o odstoupeni od kupní smlouvy ze dne 04.05.2018 (13:52)
4.04 - koupi smart-tv Samsung UE40MU6172
6.04 - rozbalení TV (neměl na to čas)
7.04 - reklamace (posunutý od centra a nevodorvné napsáno logo SAMSUNG, a odchlípnutý rámeček)
10.04 (11:45) - první hovor s Samsung-info, zasílaní obrázku v 17:46
11.04 - volaní z Samsung-servis (řekli ze ozveme)
18.04 (11:51) - oznámeni o zasílaní technika
20.04 - servisní prohlídka a vyjádření: měl by byt výměněn rámeček
25.04 (12:00) - výměna rámečku a displeje v celku. V servisním liste napsáno že byla provedena kontrola, ale nenapsáno který sun dán displej. Manželka v brýlích to podepsala.
25.04 (16:30) - po práce zjistil že televizi ukazuje jinak. A samé propadla ostrost obrazu. Manželka mně vysvětlila žebylo špatné počasí, myslela kvůli tomu. Ale na co koukal technik? V skutečnosti to vypadalo jako Full-hd rozlišeni a index zpracováni obrazu 800 PQI místo UHD rozlišeni a indexu zpracováni obrazu 1300 PQI.
25.04 (16:50) - oznámeni po info-linií Samsung o provedenou vadou technikem, a samé: opravena estetičeská vada a provedena mechaničeská. Poradili aby to zkusil opravit přes ovladač.
25.04 (17:15) - oznámeni po info-linií Samsung o provedeným manuálním nastavením, - nepodařilo to a pak zasekl internet. Na doporučeni specialista Samsung-info odpojil TV od pruda na 30 min., a řekli ze ozveme v 18:00.
25.04 (18:00) - vysvětlil jak to dopadlo. Slíbili další servis, a info od servis služby mělby vidět během jednoho dne.
26.04 (17:20) - volaní do Samsung-info, protože nikdo neozval ze servisu.
27.04 (9:24) - ozvals technik a slíbil že zavolá dispečer a řekne kdy přijede.
30.04 (14:05) - oznámeni po info-linií Samsung o opakovaném zaseknutí internetu (podruhé). Slíbili že dispečer z servisu mělby zavolat a zaslat technika.
2.05 (12:25) - oznámeni po info-linií Samsung o tom, že nikdo neozvals. Pak tě nabídly mě zavolat na č.: 482-770-941. Volám: kde slucham reklamu, potom na který knoflik mušu sešlápnut v mobile (1-2-3-1-2-3……..). Mrzí mé to, ale ne to já chtěl slyšet.
2.05 (12:35) - oznámeni po info-linií Samsung o tom, že to ich povinnosti.
2.05 (12:58) - volaní do Samsung-servisu, a oznámeni - přijede technik 4.05 v 13:00. Budu musit brat propustku z práce.
4.05 (13:30) - po vizualne kontrole tv technik zadní vadu ne zjistil, ale sepsán jako protokol na servisem liste že zákazník nesouhlasí s vyjadrzenim.
6.05 - chtěl zapnut animě pro svoje dítě ale zasekl internet (potřete). Odpojil myš od TV.
21.05 (18:29) - volaní do Samsung-info, protože nikdo neozval ze kontrolního odděleni. Slíbili zavolat mi zítra (22.05 od 11:30).
22.05 (14:36) - přijato SMS od Zuzany Slencevoj: Vašu situaciu předali na daně servisně středisko.
25.05 (12:54) - volaní od Samsung (č.:490522582): provedly otázky-testy, slíbily (ústně) že v utery bude řešení.
29.05 (17:01) - volaní do Samsung-info: hlásili ze nikdo neozval, slíbily (ústně) ze zašlut urgence na VOC-SAMSUNG.
30.05 (10:15) - volaní od INTERSERVISA (č.:734631213) nejakim technikem, on neviděl o čem by mel nás kontaktovat.
30.05 (16:55) - volaní do Samsung-info: hlásil o opakovanou urgence na VOC-SAMSUNG.
04.06 (13:29) - odpověď od VOC-SAMSUNG: žádosti o odstoupení od kupní smlouvy není možné vyhovět, jelikož zařízení podmínky a předpoklady pro tento krok nenaplnilo. Nabídnuto: Jedinou možností je již zmíněný výjezd autorizovaného servisního centra, kdy zařízení bude staženo na příslušné autorizované servisní středisko Samsung za účelem dlouhodobé servisní diagnostiky. Na základě následného zjištění může být rozhodnuto o dalším postupu.
Dobrý den, pane Bondaranko,
kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se televizoru Samsung (MC: UE40MU6172UXXH, SN: 0D3J3HOK304674M), který byl zakoupen dne 04.04.2018 u společnosti H&H Elektrocentrum. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.
1. Reklamační řízení č. ISL2989303 (Interservis Liberec, s.r.o.)
Závada: "logo Samsung není na středu + odchlípnutý rámeček"
Oprava: Reklamovaný jev se projevil → provedena výměna LCD panelu včetně rámečku. Finální testy OK.
Ukončeno: 15.04.2018
2. Reklamační řízení č. ISL2989808 (Interservis Liberec, s.r.o.)
Závada: "TV má po výměně panelu zhoršenou kvalitu obrazu = na všech zdrojích"
Oprava: Reklamovaný jev se neprojevil → servisní diagnostika v místě zákazníka neprokázala žádnou závadu. Ukončeno bez nutné opravy.
Ukončeno: 04.05.2018
Na základě interního prošetření výše uvedených reklamačních řízení, nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska Interservis Liberec, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisních protokolech obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů. Při reklamačním řízení č. ISL2989303 byl televizor podroben kompletní servisní diagnostice přesně dle nastaveného procesu výrobcem. V rámci této servisní diagnostiky se Vámi reklamovaný jev projevil a zařízení tak bylo podrobeno nutné servisní opravě formou výměny náhradního dílu. Po ukončené opravě došlo k výstupní servisní diagnostice, která potvrdila 100% funkčnost a zcela správně vykonanou záruční opravu. Následně bylo reklamační řízení ukončeno.
Při aktuálním reklamačním řízení č. ISL2989808 bylo zařízení opětovně podrobeno standardní servisní diagnostice, při které se Vámi reklamovaný jev neprojevil. Jelikož se Vámi reklamovaný jev neprojevil, nebylo možné zařízení podrobit žádné nahodilé výměně náhradního dílu. Jako další možnost Vám bylo nabídnuto svezení zařízení přímo na autorizované servisní středisko, kde vzhledem k vybavení servisního centra může dojít k hloubkové a dlouhodobé servisní analýze. Tato možnost byla však z Vaší strany odmítnuta a reklamační řízení tak bylo ukončeno neprojevením závady.
Vzhledem ke kompletní servisní historii tak v tuto chvíli Vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy není možné vyhovět, jelikož zařízení podmínky a předpoklady pro tento krok nenaplnilo. Jedinou možností je již zmíněný výjezd autorizovaného servisního centra, kdy zařízení bude staženo na příslušné autorizované servisní středisko Samsung za účelem dlouhodobé servisní diagnostiky. Na základě následného zjištění může být rozhodnuto o dalším postupu.
Z pozice výrobce tak v tuto chvíli není možné jakkoliv více pomoci.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Dominik Drašar
.....:
1- jednalo se jenom o výměně rámečku a ne LCD displeje
2- nebylo nabídnuto svezení zařízení přímo na autorizované servisní středisko. Nemam podepsaného mnou takového protokolu.
3- byla provedena technikem vizualna kontrola
smart tv Samsung UE40MU6172UXX, SN: 0D3J3HOK304674M
... i když jde o dlouhodobé servisní diagnostiky tak třeba i nabídnut o náhradním TV.
... anebo já kupím nový stejný TV a provedu vizualný TEST-PROTOKOL podepsaný Spolkoj sousedů a majitelkou prodejny
...ale radšej by vratili penize
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.