Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Už několikrát se nám stalo, že řidič pošle sms zprávu, že nám bude doručovat balik a bez ozvani, udání omluvy nepřijel a přijel až druhý den. Přijde mi to docela nevhodné chování když člověk sedí doma a čeká na balik. Nebo se nám stalo, že byl ve stejné vesnici psal řidič, že nám doručí balik a když jsme mu volali tak řekl, že tady nebyl. Opravdu chování strašný, úroveň vašich služeb nebudu komentovat. Když nebudu muset vaše služby už opravdu nevyužiju
Měli by jste zamyslet jaké lidi ve své firmě zaměstnavate a jaké světlo to na vás odráží. A nebo dát aspoň při takových potížích dopravu zdarma
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.