Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Objednal jsem si před pár dny v eshopu dané firmy 2 součástky. A to panty kapoty levý a pravý. Vše proběhlo v pořádku, zásilka přišla v pohodě.
Akorát na jeden podstatný háček, přišli mi obě součástky levé i přesto, že jsem si objednával zboží levé a pravé. Dostal jsem email, že mi zboží vymění ale že poštovné, které jsem platil ze svého, abych zboží cizí chybou poslal zpět, najednou nemám nárok? Já teda nevím jaké jsou dneska zákony, ale pokud někdo pošle špatnou věc, nárok bych měl mít? Navíc mi nabízí maximálně slevu v jejich obchodě místo poštovného, které dělá 135 korun.
Děkuji za rady a přeji příjemný zbytek dne.
bylo zasláno jiné zboží než jsem si objednal
proplacení poštovného, které jsem zaplatil za chybu zaměstnance dané firmy.
|
Tweet |
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění (typicky poštovné či náklady na dopravu reklamovaného zboží) dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno. Odmítá-li prodávající nahradit spotřebitelem vyčíslené náklady v plné výši, měl by také zdůvodnit, proč tomu tak je.
Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený zákazníku,
bohužel jste nepostupoval standardním a ani sprváným způsobem uplatnění reklamace. Požadoval jste výměnu, která je pro případy špatně objednaného zboží ze strany zákazníka.
Pokud byste nás před zpětným odesláním informoval (stačilo telefonicky), správné zboží by bylo zasláno výměnnou zásilkou na naše náklady. Vy jste jej rovnou poslal na výměnu. Tyto situace řešíme nabídkou slevy na další nákup. To bylo odmítnuto.
Správné zboží již bylo odesláno a kompenzace poštovného 132,- bude proplacena na váš účet.
Věřím, že tímto je spor vyřešen.
S pozdravem
Ing. David Skrbek - jednatel Autokšeft, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Hodnocení: