Společnost


Autokšeft, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23996Nárok na proplacení poštovného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Martin Šulovský

Znění stížnosti

Dobrý den.

Objednal jsem si před pár dny v eshopu dané firmy 2 součástky. A to panty kapoty levý a pravý. Vše proběhlo v pořádku, zásilka přišla v pohodě.
Akorát na jeden podstatný háček, přišli mi obě součástky levé i přesto, že jsem si objednával zboží levé a pravé. Dostal jsem email, že mi zboží vymění ale že poštovné, které jsem platil ze svého, abych zboží cizí chybou poslal zpět, najednou nemám nárok? Já teda nevím jaké jsou dneska zákony, ale pokud někdo pošle špatnou věc, nárok bych měl mít? Navíc mi nabízí maximálně slevu v jejich obchodě místo poštovného, které dělá 135 korun.

Děkuji za rady a přeji příjemný zbytek dne.


Produkt

bylo zasláno jiné zboží než jsem si objednal


Požadované řešení

proplacení poštovného, které jsem zaplatil za chybu zaměstnance dané firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 10:41, před 7 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění (typicky poštovné či náklady na dopravu reklamovaného zboží) dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno. Odmítá-li prodávající nahradit spotřebitelem vyčíslené náklady v plné výši, měl by také zdůvodnit, proč tomu tak je.

Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2018 09:47, před 7 lety

Vážený zákazníku,

bohužel jste nepostupoval standardním a ani sprváným způsobem uplatnění reklamace. Požadoval jste výměnu, která je pro případy špatně objednaného zboží ze strany zákazníka.

Pokud byste nás před zpětným odesláním informoval (stačilo telefonicky), správné zboží by bylo zasláno výměnnou zásilkou na naše náklady. Vy jste jej rovnou poslal na výměnu. Tyto situace řešíme nabídkou slevy na další nákup. To bylo odmítnuto.

Správné zboží již bylo odesláno a kompenzace poštovného 132,- bude proplacena na váš účet.

Věřím, že tímto je spor vyřešen.

S pozdravem
Ing. David Skrbek - jednatel Autokšeft, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2018 21:53, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 09:46, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.8.2018 09:48, před 6 lety


Martin Šulovský

Hodnocení: