Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den rád bych ukončil VIP členství u internetové seznamky Be2,členství na 1.měsíc jsem uhradil 3.5. 2018 dne 3.6.2018 mě bylo strženo 2247Kč Chci zrušit všechny VIP (Premium), abych nemusel již nic dále platit a také chci smazat svůj profil na této seznamce.
VIP členství zrušit
Chci vypovědět smlouvu, zrušit veškerá členství a smazat profil na seznamce.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2W73HP19
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Dobrý den, svou výpověď VIP členství jsem poslal jako přílohu e-mailu na zákaznické centrum, které mi odeslalo e-mail ve znění :
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Výpověď svého VIP členství můžete realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.
Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své podepsané písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které našich služeb využívá a svou e-mailovou adresu.
Podepsaná výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:
Poštovní adresa:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg
Emailem: přepošlete výpověď odpovědí přímo na tento email
Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05
Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřeba vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.
Děkujeme Vám.
Přejeme Vám úspěšný den.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Co dělat aby bylo vypovězeno mé členství?
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.