Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po dobu naší rekreace byla podávána nekvalitní a jednotvárná strava, která u většiny hostů včetně nás vyústila ve střevní potíže provázené i horečkou. Po celém hotelovém komplexu se vanul nepříjemný zápach z vyústění kanalizace z hotelu, nepříjemný zápach se linul celým hotelem také z kuchyně. V hotelu byl velmi špatný průběh úklidových služeb. Veškeré námi reklamované skutečnosti jsme fotograficky zadokumentovali a jsme ochotni je poskytnout. Veškerou fotodokumentaci a korespondenci jsme zaslali časopisu D-Test na email dtest@dtest.cz dne 28.1.2014.
Jednotvárná a nechutná strava, nesnesitelný zápach kanalizace v celém komplexu, nedostatečný úklid a hygiena, zejména kuchyně
Finanční kompenzace ceny dovolené ve výši 30%
|
Tweet |
Reklamaci je třeba v určité době od skončení zájezdu uplatnit. Dle Frankfurtské tabulky slev je možné žádat slevu v rozsahu:
Jednotvárná strava - 5%
Zápach - 5-15%
Nedostatečný úklid - 10-20%.
Společnost CK Teplická rekrea, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.