Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24000Starý vagon první třídy a zase hodina mého život v háji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dnes 4. 6. 2018 jedu vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Přistavený vůz první třidy je už historický a nemá klimatizaci ani WIFI.
Nepřítomnost klimatizace při den ode dne stoupající teplotě je opravdu nekomfortní.

Tento vlak měl navíc zpoždění díky kterému jsme nestihl návazné spoje do Týniště nad Orlicí. Zase jsem kvůli 9 minutám nezpoždění návazné vlaku musel čekat půl hodiny v Pardubicích a druhou půl hodinu v Hradci Králové

Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji odmítl.

Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy a ke zpoždění se už nebudu ani vyjadřovat.


Produkt

První třída


Požadované řešení

Kompenzace ale ne ve formě problematicky použitelného voucheru který stejně brzo propadne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 08:58, před 7 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.