Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24005Pokuta na základě objednávky ,číslo smlouvy za nedodržení podmínek z energetické soutěže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2018, před 7 lety

Ludmila Šourková

Znění stížnosti

Na základě podepsané objednávky /číslo smlouvy? , tak nevím zda je to objednávka nebo smlouva na uhrazení pokuty 5.000Kč za nedodržení závazku zahájit odběr plynu a elektřiny v souladu s tímto dokumentem s vysoutěžený dodavatelem. Můj současný dodavatel, který mi zvýhodnil cenu za energii a plyn řádně vypověděl smlouvu s vysoutěžený dodavatelem a z jeho strany také proto žádná námitka nevzešla. Pouze KTST s.r.o. mě pokutou nutí nepoužít pro sebe nejlepší nabídku a přejít k novému vysoutěženému dodavateli. Tuto podepsanou objednávku/nebo smlouvu jsem řešila přes kurýra, a teprve včera jsem si tuto objednávku vyžádala, protože jsem ji neměla. Nevím zda pokutu zaplatit, nebo počkat na vaše vyjádření popřípadě se pokusit kontaktovat ČOI


Produkt

Dodávka plynu a energie přes energetickou soutěž - firma KTST s.r.o.


Požadované řešení

Zrušení pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 18:36, před 7 lety

Společnost, která požaduje po spotřebitelce zaplacení jakékoliv částky, by měla prokázat, z jakého právního důvodu částku požaduje. Bez právního důvodu nemá společnost nárok na zaplacení částky.

Bude-li společnost žádat zaplacení pokuty, na kterou ji však nevznikl nárok, je vhodné, aby spotřebitelka vyjádřila s tímto nesouhlas. Nebude-li společnost na výzvu spotřebitelky reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 23:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.