Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě podepsané objednávky /číslo smlouvy? , tak nevím zda je to objednávka nebo smlouva na uhrazení pokuty 5.000Kč za nedodržení závazku zahájit odběr plynu a elektřiny v souladu s tímto dokumentem s vysoutěžený dodavatelem. Můj současný dodavatel, který mi zvýhodnil cenu za energii a plyn řádně vypověděl smlouvu s vysoutěžený dodavatelem a z jeho strany také proto žádná námitka nevzešla. Pouze KTST s.r.o. mě pokutou nutí nepoužít pro sebe nejlepší nabídku a přejít k novému vysoutěženému dodavateli. Tuto podepsanou objednávku/nebo smlouvu jsem řešila přes kurýra, a teprve včera jsem si tuto objednávku vyžádala, protože jsem ji neměla. Nevím zda pokutu zaplatit, nebo počkat na vaše vyjádření popřípadě se pokusit kontaktovat ČOI
Dodávka plynu a energie přes energetickou soutěž - firma KTST s.r.o.
Zrušení pokuty
|
Tweet |
Společnost, která požaduje po spotřebitelce zaplacení jakékoliv částky, by měla prokázat, z jakého právního důvodu částku požaduje. Bez právního důvodu nemá společnost nárok na zaplacení částky.
Bude-li společnost žádat zaplacení pokuty, na kterou ji však nevznikl nárok, je vhodné, aby spotřebitelka vyjádřila s tímto nesouhlas. Nebude-li společnost na výzvu spotřebitelky reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.