Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na dobíjecí kartě jsem si aktivovala balíček dat. Po vyčerpání dat jsem si dle instrukcí v sms požádala o navýšení dat - dne 23.5.2018 kolem poledne. Data mi byla navýšena až po 6 dnech dne 28.5.2018 - mezitim jsem několikrát denně urgovala vše pres infolinku operátora. Celých 6 dní mi jako vysvětlení podávali informaci, že je to prostě zaseklé. Jako kompenzaci mi dali data zdarma. Dne 3.6.2018 jsem opět vyčerpala data. Pokusila jsem se tedy znovu 3.6. navýšit data. Opět po 24 hodinách požadavek neprošel a na infolince znovi tvrdili, že se to "zaseklo" (dle slov pracovníků na infolince). Po několika hovorech na infolinku mi David Vlček dne 4.6. nabidl řešení - ať přejdu na paušál (smlouva na 2 roky), že to bude během 15 minit vyřízené. Na to jsem kývla, protože jsem druhý den odjížděla pryč a potřebovala jsem být online. Dojela jsem podepsat na pobočku v OC Nový Smíchov paušál, složila jsem vratnou zálohu 1500 Kč a paušál mi byl zapnut. Na infolince jsem se poté ještě 4.6. večer informovala, zda mohu data využívat v plné výši v zahraničí - pan Vlček řekl, že ano. 5.6. jsem odjela na Slovensko. Za hranicemi mi nenaskočila žádná síť. Na infolince mi řekli, že mám zablokované všechny služby z důvodu špatné platební morálky v minulosti. Služby mi odblokují po 3 včas zaplacených FA. Považuji to za nehorázné blokovat všechny příchozí i odchozí hovory a data v zahraničí, když jsem složila jistinu 1500 Kč a navíc mě nikdo na takové zásadní blokovaní neupozornil.
Tarif za 549 Kč s 10G dat, 100 min volání a 100 a sms do všech sítí. Smlouva na 2 roky.
Požaduji zrušení smlouvy, vrácení jistiny a nevyčerpaného kreditu a okamžité umožnění přechodu k jinému operátorovi. Zároveň kompenzaci blokovaných služeb a všech komplikací spojených s tím, že se nemohu ani ozvat domů ze zahraničí a že se mi ani rodina nemůže dovolat do zahraničí.
|
Tweet |
Pokud doba plnění (aktivace služby) nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat aktivaci ihned. Mobilní operátor je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže operátor službu neaktivuje, upozorní jej spotřebitelka, že nesplnil včas a poskytne operátorovi přiměřenou lhůtu k aktivaci služby (lze poskytnout i mlčky).
Pokud operátor neaktivuje službu ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka mobilnímu operátorovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.