Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2401Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2014, před 11 lety

Alena Szokalová

Znění stížnosti

14.11.13 jsem přes SeznamTip objednala a zaplatila 598 Kč za 2 nálepky na stěnu.Zboží nebylo dostupné,čekala jsem po telefonické konzultaci na slíbené zaskladnění k němuž přes údajné zaskladnění 2000 položek/řečeno telefonem/ nedošlo.Pak měli dovolenou.Z toho co zbylo v nabídce jsem objednala 9.1.14 dvě nálepky.Čísla voucherů:6332298994 a 4865853366.Objednávce bylo přidělené číslo:15309.Nic mi nepřišlo, na e-maily nikdo nereagoval, telefon nikdo nebere.Už se vrací i e-maily zaslané přes Seznam firem.Nelze se zkontaktovat.


Produkt

Nálepky: Dandelion a větev s květy


Požadované řešení

Dodat zboží nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2014 08:17, před 11 lety

V případě, že nebylo na základě smlouvy prodejcem dodáno zboží ani po výzvě kupujícho, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
V případě, že je praktikou prodjece, že příjímá platby předem a nedodává zboží, doporučujeme podat i trestní oznámení pro podezření na trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 11:03, před 11 lety

Prodejce nás kontaktoval s tím, že 11.2.2014 bylo zboží odesláno a balík nepřevzatý.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.3.2014 18:28, před 11 lety


Alena Szokalová

Hodnocení:

Komentář: V únoru jsem žádné oznámení o poslání zboží Hportem ani od pošty výzvu k vyzvednutí neobdržela. Dosud mi všechny zásilky poštou doručeny byly. 2.3. jsem podala stížnost. 3.3. po projednání stížnosti s Hportem mi do 2 hodin poté bylo odesláno zboží, což mi Hport oznámil e-mailem. Vyčkala jsem a po oznámení pošty jsem si 6.3. zboží převzala. Děkuji moc za pomoc, nejsem si vůbec jistá, zda bych bez vašeho zásahu zboží dnes měla. Je fajn, že jste, protože sám za sebe člověk nic nezmůže. S pozdravem Alena Szokalová.