Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.6.2018 jsem si z eshopu objednala zboží jako Doporučený balíček, který mi měl být doručen domů. V pondělí 4.6. mi bylo přes email oznámeno, že balíček je připraven k doručení. Celý tento den jsem byla přítomna na doručovací adrese, ale žádný balíček doručen nebyl. Před domem dokonce stálo auto České pošty, ze kterého však pošťák ani nevystoupil. Dnes 5.6. opět stálo před domem auto, ale balíček doručen nebyl. Po kontrole stavu balíčku na stránkách České pošty jsem zjistila, že údajně adresát nebyl dne 4.6. zastižen. Ve schránce jsem nenašla ani lísteček o nezastižení adresáta, který by tam v každém případě měl být.
Číslo zásilky: BA58160006115L
Omluva České pošty a ukončení těchto široce známých praktik. Jde o klamání zákazníků a porušení smlouvy.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman