Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uz druhy tyden si stezuju, at uz osobne nebo telefonicky na pobocku Vlkova 2481/4, Brno - Lisen.
Posledni 3 tydny nam uz vubec nechodi dopisy ani predplacene casopisy, posledni 2 mesice neprichazeji upozorneni o ulozeni balicku na poste (chodili alespon maily popr. nekdo zavolal, ale minuly tyden jsme se uplnou nahodou dozvedeli, ze nam lezi balicek na poste uz tyden - bez e-mailu, bez SMS, bez upozorneni... jeste stesti, ze jsme se ptali primo u prodejce objednavky, ktery nam sdelil, ze balicek je uz tyden na ceste k nam...).
Na pobocce o tomto problemu dobre vedi, no nehodlaji ho nijak resit. Dokonce nedodrzuji oteviraci hodiny (pul hodiny pred oficialni zaviraci dobou jsme se uz dovnitr nedostali..)
Postovni pobocka
Namisto neustalych omluv a kyselych ksichtu (cest vyjimkam) na pobocce Vlkova, Brno - Lisen, pozaduji NAPRAVU! Dodrzovani oteviracich hodin, roznaseni baliku (vcetne adekvatniho zachazeni s nimi), popripade proplaceni veskerych nedodanych sluzeb!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman