Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.5.2018 jsem si u Vás objednala mobil xiaomi redmi 4x global a po zaplacení jsem zjistila že je dlouhá čekací doba, odstoupila jsem písemně od smlouvy a do dnešního dne peníze nemám,jen samé sliby a omluvy Žádám okamžité vrácení peněz.
Nevrácení peněz za mobil xiaomi redmi 4x global , číslo objednávky 17309774
Okamžité vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákaznici byla na základě storna vrácena paltba. Prosíme o uzavření
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Hodnocení: