Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24016Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2018, před 7 lety

Lidmila Lantová

Znění stížnosti

Dne 22.5.2018 jsem si u Vás objednala mobil xiaomi redmi 4x global a po zaplacení jsem zjistila že je dlouhá čekací doba, odstoupila jsem písemně od smlouvy a do dnešního dne peníze nemám,jen samé sliby a omluvy Žádám okamžité vrácení peněz.


Produkt

Nevrácení peněz za mobil xiaomi redmi 4x global , číslo objednávky 17309774


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 21:04, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2018 17:53, před 7 lety

Zákaznici byla na základě storna vrácena paltba. Prosíme o uzavření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2018 07:03, před 7 lety

Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.6.2018 12:23, před 7 lety


Lidmila Lantová

Hodnocení: