Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tak tohle se Vám povedlo. Dnes 5. 6. 2018 jedu vlakem Hutník EX545 z Prahy pravidelný odjezd 18:24. Přistavený vůz "první třidy" byla starší dvojka na kterou nikdo nenapsal, že ji vydáváte za jedničku. Bylo mi té Vaší paní průvodčí opravdu líto. Ona totiž vyháněla lidi ze dvojky o které tvrdila, že je to jednička. Ta se u-omlouvala k smrti.
Tomu vašem géniovi co na tohle přišel se podařilo naštvat hodně vašich zákazníků. Za sebe tvrdím nedodali jste jedničku a nebylo WIFI. Kompenzaci ve formě voucheru mi je jako majiteli karty in100 prakticky k ničemu tak jsem ji odmítl. Je to opakované nedodržování parametrů služby a vnímám to jako klamání zákazníka když u tohoto vlaku ČD inzerují přítomnost vagónu první třídy.
První třída
Kompenzace ale ne ve formě problematicky použitelného voucheru který stejně brzo propadne.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.