Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24022Nevrátenie finančnej sumy za produkt-tovar po storno objednávke z dôvodu nedodania dodavateľom predajcovi objednaný produkt.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2018, před 7 lety

Stanislav Sajdák

Znění stížnosti

Dňa 12.10.2017 som cez e-shop tejto spoločnosti objednal mobilný telefón značky Lenovo VIBE P1/zlatý/.Objednávka bola prijatá s vystavením daňového dokladu č.11008713 na sumu 155 EUR, a č.obj.14348717. Platba prevedená dňa
13.10.2017cez internet banking na účet predajcu vo FIO banke CZ. 18.10.2017 bola platba potvrdená na môj e-mail. 12.11.2017 som reklamoval nedodania zaplateného tovaru a terním jeho doručenia.Po oznámení predajcom ,že táto značka produktu už nie je možné k dodaniu dodavateľom, tak som objednávku
č.14348717 stornoval a žiadal som vrátenie už potvrdenej pladby na môj bankový účet.Storno predajca akceptoval potvrdením e-mailovou správou.
Po celú dobu e-mailových dohovorov som Xkrát žiadal p.Ohanku o vrátení dlžnej sumy. Odpoväďou boli same žiadosti o č. účtu,ubezpečovanie,výhovorky
zadania o uzavretí platieb z účtu, ktoré nedošli na môj účet a ospravedlne-
nia. Týchto e-mailov bolo zo strany predajcu 40X,až do 4.04.2018 keď mi bolo
zdelené,že do 13.04.2018 budem mať 100% vyplatenú nezákonne držanú sumu.Od tejto doby pladba nedošla na účet ale ani sa neozvali do 5.06.2018


Produkt

Objednaná značka tovaru Lenovo Vibe P1(zlatý) ,číslo výrobku objednané zboží 200016


Požadované řešení

Vrátenie dlžnej zaplatenej sumy 155 Euro na môj bankový účet.Podľa dostupných informácií predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi peňažné prostriedky najpozdejšie do 14-tich dní oddňa keď bolo od zmluvy-objednávky odstúpené-/storno/.Preto, že predávajúci-spoločnosť TERAE BUSINESS s.r.o.peňažné prostriedkyv danej lehote nevrátil, tak preto požadujem zákonný úrok za pozdlžnosť-prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 08:37, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 08:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.