Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.6.2018 jsem uhradila telefon, bohužel mi bylo sděleno, že termín dodání jsou 3 týdny. Dnes jsme se tedy snažila objednávku stornovat, jelikož tak dlouho čekat nemohu, ale již není možné se s nimi spojit a e-mil, který fungoval je již zrušen.
Mobilní telefon Huawei Honor V9 Play 3GB (modrý)
Ráda bych objednávku stornovala a žádám o vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, o termínu expedice Vaši objednávky jsme Vás informovali na email. Omlouváme se za aktuální nedostupnost webu. Prosíme kontaktujte nás na mail teraebusiness@gmail.com
Dodavatel mě již kontaktoval, objednávku stornoval a přislíbil navrácení platby.
Spotřebitelka nám sdělila, že již došlo k vrácení peněz. Stížnost na ni tedy přeřazujeme, aby ji mohla uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Platba byla vrácena.