Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24024Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2018, před 7 lety

Eva Horáčková

Znění stížnosti

1.6.2018 jsem uhradila telefon, bohužel mi bylo sděleno, že termín dodání jsou 3 týdny. Dnes jsme se tedy snažila objednávku stornovat, jelikož tak dlouho čekat nemohu, ale již není možné se s nimi spojit a e-mil, který fungoval je již zrušen.


Produkt

Mobilní telefon Huawei Honor V9 Play 3GB (modrý)


Požadované řešení

Ráda bych objednávku stornovala a žádám o vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 08:26, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2018 09:46, před 7 lety

Dobrý den, o termínu expedice Vaši objednávky jsme Vás informovali na email. Omlouváme se za aktuální nedostupnost webu. Prosíme kontaktujte nás na mail teraebusiness@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2018 14:20, před 7 lety


Eva Horáčková

Dodavatel mě již kontaktoval, objednávku stornoval a přislíbil navrácení platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 10:24, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že již došlo k vrácení peněz. Stížnost na ni tedy přeřazujeme, aby ji mohla uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.6.2018 10:34, před 7 lety


Eva Horáčková

Hodnocení:

Komentář: Platba byla vrácena.