Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den,sesrotoval jsem vuz,na d.i.radne odhlasil,na Allianzu pak zrusil p.ruceni.Dolozil potrebne doklady,vse probihalo dobre,az do doby nez jsem chtel vystavit potvrzeni o bezeskodnim prubehu pojisteni.Jezdim cirka 25let,v zivote jsem nemel nehodu.V Allianzu mi zadne potvrzeni nevydali,s tim ze pojistovny to maji v pocitaci.To je sice pravda,ale ze zkusenosti vim,ze nektere pojistovny me kvuli bonusu okradly v radech let,a minimalne u dvou jsem musel zpetne dolozit vsechna potvrzeni zpetne,o p.ruceni kvuli uznani bonusu.Ptam se,z jakeho duvodu mi pojistovna odmitla toto potvrzeni vydat?Je to snad kvuli tomu,abych nemohl dohledat me smlouvy,a bonusy kdyz v ruce nic nemam?Proc tyto obstrukce,a ma na to Allianz vubec pravo?S takovym pristupem jsem se nikdy nesetkal,zajimalo by mne jak to funguje napr.v zahranici.Jestli to je taky bezna praxe pojistoven.
Vydat potvrzeni,a to i zpetne za dobu pojisteni u pojistovny Wuestenrot,kdyz ted patri pod Allianz.
|
Tweet |
Podle § 13 odst. 1 písm. b) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je společnost povinna na základě písemné žádosti spotřebitele ve lhůtě do 15 dnů ode dne jejího doručení vydat spotřebiteli potvrzení o době trvání pojištění odpovědnosti a o jeho škodném průběhu. Náležitosti tohoto potvrzení jsou stanoveny v ustanovení § 3 vyhlášky Ministerstva financí č. 205/1999 Sb., kterou se provádí zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Je zde mimo jiné stanoveno, že společnost je povinna v tomto potvrzení uvést údaje o pojistných událostech vzniklých v době trvání pojištění odpovědnosti, zejména jejich počet s uvedením dne vzniku škodné události.
Od spotřebitele jsem formou nové stížnosti obdrželi následující doplnění:
Nevydani potvrzeni o bezeskodnim prubehu p.ruceni,jiz pred 25dny podana prvni stiznost,absolutni nezajem,totalne bez zpetne vazby,nekomunikuji,arogantni zamestnanci,zadam napravu,a vydani potvrzeni!
Spotřebitel by se mohl obrátit s žádostí o pomoc rovněž na Českou obchodní inspekci. Pro mimosoudní řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.