Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po více jak roce a půl užívání iPhone-4S se mi projevila závada nestability s připojením do Wifi a tak jsem raději předal iPhone do T-Mobile k opravě než vyprší dvouletá záruční lhůta. Svůj mobil jsem ale nedostal zpět opravený, nýbrž mi předali výměnou nový kus.
Nebyl jsem proti, neprotestoval jsem, nevyžadoval jsem můj původní iPhone zpět .............. ale v průběhu užívání jsem zjistil, že nový mobil se nedobijí tak jak jsem byl naučený u svého původního mobilu a po dvou měsících mi vypadl úplně. Tak jsem donesl údajně „nový“ mobil do T-Mobilu k reklamaci ......... a co se nestalo, byl jsem označen jako viník udávané závady, ve zprávě k neuznané reklamaci je výslovně napsáno:
„Byl zjištěn neodborný zásah do telefonu, stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami a smluvními postupy výrobce. Oprava telefonu není možná v rámci Exchange programu, ale pouze zakoupením nové jednotky iPhone 4S za 16600 vč.DPH“
............... po přečtení tohoto vyjádření jsem naprosto strnul a nevěděl zda se mám smát či brečet ............... pochopitelně s odstupem několika měsíců jsem pevně rozhodnutý bojovat a tomuto podvodnému jednání a tvrzení (že jsem dostal „nový“ mobil formou výměny) se bránit.
Pozn,: T-Mobile mi doporučil nechat si vypracovat soudním znalcem znalecký posudek, ale na mobil o kterém sám neznám původ? Na pobočce T-Mobilu mi mobil předali jako kusovku, bez originálního obalu, bez ochranné folie, bez jakékoliv pečetě originality a na takový mobil já mám nechávat vypracovat posudek?
iPhone-4S, jako nový, ani jeden škrábaneček
požaduji 100% stav mobilu, ..... požaduji buď nový kus nebo můj původní iPhone i když s nestabilní Wifi, ale tomu jsem mohl alespoň plně důvěřovat
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, je prodejce dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný takové zamítnutí písemně odůvodnit. Pokud je jako důvod zamítnutí reklamace uveden zásah do telefonu, měl by i prodejce prokázat, že takový zásah způsobil reklamovanou vadu. Pokud tak neprokáže, nelze z tohoto důvodu reklamaci zamítnout.
I kdyby bylo takové ustanovení v záručních podmínkách, je dle zákona neplatné. V § 627 odst. 3 občanského zákoníku je stanoveno, že jakákoli ujednání, která by omezovala práva kupujícího vyplývající ze záruky jsou neplatná.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.