Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na základě telefonického oslovení a doporučení o kvalitě, jsem si objednala holítka Mystique (Str) za cenu poštovného 129 Kč.
Bohužel jsem do dnešní doby žádné zboží neobdržela. Poté přišla jedna upomínka na platbu, na kterou jsem nereagovala, neboť když nic nepřišlo, považovala jsem to za bezpředmětné, navíc v té době jsem řešila úmrtí v rodině, takže jsem o tom ani moc nepřemýšlela.
Nyní jsem obdržela Výzvu k úhradě dluhu od ALEKTUM GROUP v celkové výši 550,13 Kč - případ č. 251381.
Nevím zda je to oprávněné, když mi nic nebylo doručeno, nechci platit za něco, co nemám. Po telefonu mi bylo řečeno, že mám zaslat odpovědní formulář, na kterém stojí mimo jiné i to, že budu dluh splácet. Tento formulář považuji za nekorektní a nechci se zavazovat k něčemu, co nedlužím.
Jak mám postupovat? Nehrozí mi, že dluh bude narůstat a já se dostanu do registru dlužníků?
Žádám o zrušení pohledávky vůči mé osobě a zároveň výslovně nesouhlasím, aby jak firma ALEKTUM GROUP , tak společnost, která nabízí výše uvedené zboží, jakkoliv nakládali s mými osobními údaji.
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Dobrý den,
dne 1.6.2018 jsme zaslali výzvu k úhradě na částku Kč 550,13. Dne 6.6. nám paní Dočekalová volala, že dluh neuznává z důvodu neobdržení zboží. Požádána o zaslání odpovědního formuláře, který jsme do dnešního dne neobdrželi. I přesto jsme případ uzavřeli a předali jej k prověření věřiteli.
S pozdravem, Alektum s.r.o.
Dobrý den,
od společnosti ALEKTUM GROUP jsem 14. 6. 2018 dostala e-mail, kde mimo jiné stojí:
"Na základě Vašeho vyjádření k případu č. 212084 u nás zastavujeme inkasní kroky a předáme Vašemu věřiteli k reklamaci."
Odpovědní formulář, který mi byl zaslán, jsem zpět nevrátila, neboť jsou v něm mimo jiné předtištěné údaje o tom, že se případně zavazuji splácet dlužnou částku, čímž bych dluh de facto uznala. Nicméně firmě jsem zaslala doporučenou poštou odvolání viz příloha, o kterém se z nějakého důvodu nezmiňují.
Tímto uvádím na pravou míru.
Jestliže spotřebitelka neobrdžela zboží, neměl jí na základě čeho vznikout dluh vůči společnosti. Doporučujeme spotřebitelce obrátit se s požadavkem na ukončení smlouvy ještě přímo na společnost, u níž k objednávce došlo. Vzhledem k tomu, že společnost ALEKTUM INKASSO s.r.o. případ uzavřela, uzavíráme stížnost, která na ni směřovala.