Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24039Banka ztratila mé peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2018, před 7 lety

Ondřej Medal

Znění stížnosti

Trvale žiji ve Velké Británii, kde mám osobní účet v britské bance a zároveň používám i účet v české UniCredit Bank. 28.5. 2018 jsem si poslal z českého účtu peníze na svůj britský skrze standardní zahraniční platbu a bylo mi řečeno, že by měly dorazit v rozmezí 2-3 dnů na bristký účet. Ke dnešnímu dni (6.6.2018) peníze stále na účet nepřišly. Banku jsem několikrát kontaktoval skrze zahraniční placenou telefonní linku, ale vždy mi byly podány odlišné informace (jednou mi bylo řečeno, že má žádost nelze řešit přes telefon a podruhé už nebyl žádný problém řešit můj dotaz skrze callcentrum). Nyní jsem podal žádost o reklamaci platby a čekám na to, zda se mi peníze vrátí na český účet nebo dorazí na britský nebo jestli se vůbec někde najdou. Bylo mi řečeno, že vyřízení reklamace může trvat až jeden měsíc, což mě dostalo do nepříjemné situace, jelikož se nejedná o malou částku. Nevím, zda mám nárok na nějakou kompenzaci, jelikož banka není stále schopna mi podat informace, kde mé peníze jsou nebo kdy budou doručeny, když se tak nestalo dle slibovaných 2-3 dnů. Celá situace mi přijde nekompromisní, protože banka jasně není schopna dodržovat nabízené služby- bankovní převod.


Produkt

Standardní zahraniční platba


Požadované řešení

Chtěl bych, aby mi peníze byly ihned navráceny s případnou finanční kompenzací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 07:58, před 7 lety

Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.

Pokud vznikla škoda porušením smluvní povinnosti je společnost povinna tuto škodu nahradit dle § 2913 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle § 2952 občanského zákoníku se potom hradí skutečná škoda i ušlý zisk. Nárok je možné uplatnit společně s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.