Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Trvale žiji ve Velké Británii, kde mám osobní účet v britské bance a zároveň používám i účet v české UniCredit Bank. 28.5. 2018 jsem si poslal z českého účtu peníze na svůj britský skrze standardní zahraniční platbu a bylo mi řečeno, že by měly dorazit v rozmezí 2-3 dnů na bristký účet. Ke dnešnímu dni (6.6.2018) peníze stále na účet nepřišly. Banku jsem několikrát kontaktoval skrze zahraniční placenou telefonní linku, ale vždy mi byly podány odlišné informace (jednou mi bylo řečeno, že má žádost nelze řešit přes telefon a podruhé už nebyl žádný problém řešit můj dotaz skrze callcentrum). Nyní jsem podal žádost o reklamaci platby a čekám na to, zda se mi peníze vrátí na český účet nebo dorazí na britský nebo jestli se vůbec někde najdou. Bylo mi řečeno, že vyřízení reklamace může trvat až jeden měsíc, což mě dostalo do nepříjemné situace, jelikož se nejedná o malou částku. Nevím, zda mám nárok na nějakou kompenzaci, jelikož banka není stále schopna mi podat informace, kde mé peníze jsou nebo kdy budou doručeny, když se tak nestalo dle slibovaných 2-3 dnů. Celá situace mi přijde nekompromisní, protože banka jasně není schopna dodržovat nabízené služby- bankovní převod.
Standardní zahraniční platba
Chtěl bych, aby mi peníze byly ihned navráceny s případnou finanční kompenzací.
|
Tweet |
Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.
Pokud vznikla škoda porušením smluvní povinnosti je společnost povinna tuto škodu nahradit dle § 2913 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle § 2952 občanského zákoníku se potom hradí skutečná škoda i ušlý zisk. Nárok je možné uplatnit společně s reklamací.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.