Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#24046Komunikace a řešení problému s náhradním dílem - písková filtrace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Tomáš Morávek

Znění stížnosti

Dobrý den,
rozbila se mi písková filtrace, resp.jeden díl prasknul. Obrátil jsem se na oddělení náhradních dílů Mukařov. Po několika pokusech mi poslali objednávkový formulář. Díl za 176,- kč jsem objednal. po týdnu volám a píšu, jak daleko objednávka. Dozvím se, že není na skladě. Neví, co bude dál. Posílají mě na paní Čermákovou. Ta mi v úterý slíbí pomoc. Neozve se. Včera věc urguji. Posílají mě na pana s tel. číslem 734576657 . Prý se mi ozve do hodiny, co a jak. Druhý den čekám a nic. 3x volám a nic. Prosím o kontakt na někoho z vedení společnosti, kdo má na starosti komunikaci se zákazníky a koho bude klientský přístup vaší společnosti opravdu zajímat. A za druhé bych potřeboval vyřešit náhradní díl k pískové filtraci.

Děkuji za pochopení, už nemám sílu ani nervy.

Tomáš Morávek


Produkt

Hecht písková filtrace 302112


Požadované řešení

Sháním nový náhradní díl č. 302112002


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 10:20, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2018 15:53, před 7 lety

Vážený pane Morávku,

děkuji za dané upozornění. Situaci, kterou jste popsal je jednoznačné pochybení, za což se Vám jménem společnosti Hecht Motor s.r.o. velmi omlouváme.
Interně zajistíme, aby se podobná situace neopakovala.

Požadovaný díl byl včera odeslán přepravní společností PPL a Vám předem děkuji za informaci o doručení zásilky.

S úctou,


Jana Kuchařová
Zákaznické oddělení



HECHT MOTORS s.r.o.
U Mototechny 131
251 62 Mukařov - Tehovec

Telefon: +420 321 022 861
Fax: +420 323 661 348
www.hecht.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2018 15:55, před 7 lety


Tomáš Morávek

Hodnocení: