Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, žádám o vyřazení z databáze. Telemarketing volá velmi často (i o víkendech) a operátoři jsou velmi nepříjemní, je to natolik obtěžující, že jsem se rozhodla tuto situaci řešit. Nepřeji si dál, aby mi telefonovali. Nikde jsem se žádného průzkumu či ankety neúčastnila. Prosím o řešení této situace.
Děkuji, s pozdravem Šafková
kontaktování přes email, vymazání mého čísla z databáze
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme písemně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den,
s tímto požadavkem jste se mohla rovnou obrátit na náš zákaznický servis a to buď emailem info.cz@helvetia-dm.com, telefonicky 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 případně i písemně: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Požadavek vyřídíme na žádost paní přes email, prosíme tedy o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.