Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#24047Neustálé obtěžování ze strany telemarketingu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Nikola Šafková

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám o vyřazení z databáze. Telemarketing volá velmi často (i o víkendech) a operátoři jsou velmi nepříjemní, je to natolik obtěžující, že jsem se rozhodla tuto situaci řešit. Nepřeji si dál, aby mi telefonovali. Nikde jsem se žádného průzkumu či ankety neúčastnila. Prosím o řešení této situace.

Děkuji, s pozdravem Šafková


Požadované řešení

kontaktování přes email, vymazání mého čísla z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 10:14, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme písemně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2018 11:17, před 7 lety

Dobrý den,

s tímto požadavkem jste se mohla rovnou obrátit na náš zákaznický servis a to buď emailem info.cz@helvetia-dm.com, telefonicky 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 případně i písemně: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.

Požadavek vyřídíme na žádost paní přes email, prosíme tedy o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 12:11, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 09:13, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.