Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24048Opakované nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 16 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Jitka Vávrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
bydlím v Praze 10 - Malešicích a spadáme pod poštu 108 na Počernické ulici. Již delší dobu nám nejsou doručovány zásilky, přestože je někdo doma. V některých případech nám není ani doručeno oznámení o uložení zásilky. Kdybych si nevyžádala podací číslo zásilky a nesledovala si sama doručení na internetu, tak se mi již několikrát málem stalo, že byla zásilka vrácena zpět odesílateli. Stěžovala jsem si již několikrát na přepážce, kde mne odkázali na poštu 100 na Černokostelecké ulici, odkud by nám prý měli zásilky doručovat. Vedoucí doručovatelek mi sdělila, že má nedostatek pracovníků pro doručování, což ale bohužel není můj problém. Vzhledem k tomu, že jsou neustále zvyšovány ceny poštovného a kvalita služeb jde stále dolů, prosím o řešení této situace. Domnívám se, že není možné, aby podobné lajdáctví a ignorování pracovních povinností někomu beztrestně procházelo.
Předem děkuji za odpověď s návrhem řešení.
S pozdravem Ing.Jitka Vávrová


Produkt

Opakované nedoručování zásilek poštou 108


Požadované řešení

Kontrola zmíněného pracoviště za účelem zlepšení kvality poskytovaných služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 10:04, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.