Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bydlím v Praze 10 - Malešicích a spadáme pod poštu 108 na Počernické ulici. Již delší dobu nám nejsou doručovány zásilky, přestože je někdo doma. V některých případech nám není ani doručeno oznámení o uložení zásilky. Kdybych si nevyžádala podací číslo zásilky a nesledovala si sama doručení na internetu, tak se mi již několikrát málem stalo, že byla zásilka vrácena zpět odesílateli. Stěžovala jsem si již několikrát na přepážce, kde mne odkázali na poštu 100 na Černokostelecké ulici, odkud by nám prý měli zásilky doručovat. Vedoucí doručovatelek mi sdělila, že má nedostatek pracovníků pro doručování, což ale bohužel není můj problém. Vzhledem k tomu, že jsou neustále zvyšovány ceny poštovného a kvalita služeb jde stále dolů, prosím o řešení této situace. Domnívám se, že není možné, aby podobné lajdáctví a ignorování pracovních povinností někomu beztrestně procházelo.
Předem děkuji za odpověď s návrhem řešení.
S pozdravem Ing.Jitka Vávrová
Opakované nedoručování zásilek poštou 108
Kontrola zmíněného pracoviště za účelem zlepšení kvality poskytovaných služeb.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman