Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#24058LED žárovky_Výzva k úhradě_sankce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Hana Lacmanová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracíme se na Vás s prosbou o pomoc ohledně LED žárovek od společnosti COMFORT ENERGY s.r.o. V roce 2014 13.10. strejda L. N. sepsal smlouvu se společností mimo prostory, tedy navštívil ho obchodní zástupce. Jelikož do roku 2018 nedošlo ke změně dodavatele podali jsme v lednu 2018 výpověď dle §11a odst.3 energetického zákona.Smlouvu společnost COMFORT ENERGY s.r.o. ukončila bez zahájení dodávky a písemně potvrdila ukončení-(tedy nikdy jsme od nich elektřinu neodebírali).
Následovně jsme obdrželi výzvu k úhradě č.4406184988 na částku 2000,- Kč za LED žárovky. Strejda žárovky vrátil a přesto požadují uhradit částku, která je již 2900,- Kč. Obdrželi jsme sms, že společnost COMFORT ENERGY s.r.o. předala případ pod č.344485 k řešení na CREDITEXPRESS tel.226254653 a máme je kontaktovat. Řešili jsme i danou situaci přes ERU - a jejich vyjádření - zkráceně - podle názoru Ústavního soudu kupní smlouva na LED žárovky končí současně se smlouvou o sdružených službách dodávky elektřiny. Pokud kupující žárovky prodávajícímu vrátil, není třeba žádnou kupní cenu platit. Na základě vyjádření jsme ještě poslali znovu společnosti COMFORT ENERGY s.r.o. dopis a přiložili TISKOVOU ZPRÁVU_ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE. Na ten dopis už nám neodpověděli a rovnou poslali opět složenku k úhradě s navýšenou částkou a předali na vymáhaní výše uvedenou společnosti. Dokážete nám poradit jak dále tedy postupovat nebo nám v dané věci pomoci. Předem Vám moc dekujeme. S pozdravem Hana Lacmanová


Produkt

LED žárovky


Požadované řešení

Storno sankce a ukončení upomínání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 19:42, před 7 lety

Jakmile spotřebitel od smlouvy o sdružených dodávkách energií odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky, pokud tyto žárovky obdržel.

Deklarovala-li by společnost, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce.

Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud nedojde ke smírnému vyřešení stížnosti touto formou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.