Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu 2018 mě končila smlouva u O2 na dobu určitou(Tarif Start 60 vol. minut + balíček 40 vol. min. za 249,-Kč). Poptával jsem se u jiných operátorů jaké jsou nové nabídky. T-Mobile, prodejna Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo mám. 96/2, 25001 pan J. B. mě nabídl tarif 150 volných min.za 149,-Kč. Ten mě vyhovoval, protože nepoužívám internet a SMS jen velmi omezeně. Když jsem dostal smlouvu v písemné formě jsem zjistil, že mě byl nastaven tarif Klasik za 349,-Kč( 100 V.M., 100 SMS a 100MB) Když jsem to reklamoval, tak mě bylo řečeno, že je to pozornost podniku pro nového zákazníka na 3 měsíce za 50% 174,-Kč. Po třech měsících že mě bude nastaven dohodnutý tarif. Po 3 měsících mě bylo SMS oznámeno že končí 50% sleva a bude účtován plný tarif 349,-Kč. Po opětovné reklamaci mě pan J. B. řekl, že bohužel mnou požadovaný tarif mezitím skončil a že s tím nemůže nic dělat. Je mě 77let a teď jsem za blba že jsem si polepšil a budu mít tarif o 100,-Kč dražší.
Dodržet původní nabídku tarif 150 volných min. za 149,-Kč
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.