Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24062Kupní smlouva PQNZB8 - nedodané zboží v požadovaném a přislíbeném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Petra Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 4.3.2018 jsem u Vaší firmy uzavřela kupní smlouvu číslo PQNZB8, která se vztahuje k sedací soupravě Atilla. Termín dodání byl cca 14 týdnů. Na základě telefonického rozhovoru mě byl přislíben 21.týden...Bohužel, když jsem telefonicky ověřovala, bylo mě sděleno, že se termín posunul na 23. Týden.. Což je tento týden.. V pondělí jsem opět kontaktovala Vaši pobočku a bylo mě opět sděleno posunutí na 26.týden..A dnes na základě telefonického rozhovoru dokonce na 30.týden!!!!!!To je trošku moc.. Sedačka k Vám sice dorazí 26. Týden, ale další 2-3 týdny Vám trvá zajištění dopravy????To snad nemůžete myslet vážně????Prosím o urychlenou nápravu.
Kompenzace 0,03% je opravdu směšná...

S pozdravem
Bc. Petra Nováková


Produkt

29910017 01 sedací souprava Atilla


Požadované řešení

urychlené dodání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 06:47, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitelka upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.