Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#24064Aktivní telemarketing

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Petr Illík

Znění stížnosti

Obtěžují s nabídkou doplňků stravy na základě dotazníku, který si nepamatuji ,že bych vyplnil.
Toto jednání je určitě v rozporu s GDPR, protože si nepamatuji ,že bych dával této firmě souhlas s využíváním identifikačních údajů. V rámci telefonního hovoru jsem navíc ani nebyl o souhlas požádán.


Produkt

Doplňky stravy na hubnutí


Požadované řešení

1) Výpis zpracovávaných dat
2) Vymazání těchto dat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 11:01, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme písemně a prokazatelně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2018 12:30, před 7 lety

Praha, dne 08.06.2018

Dobrý den,

Dovolte nám vysvětlit situaci.

V naší databázi evidujeme pouze údaje zákazníků, kteří u nás provedli nějakou objednávku.
Pokud tedy nebyla učiněna objednávka, s údaji my nepracujeme, nevlastníme je a ani s nimi pracovat nebudeme.
A jestli byla učiněna objednávka, s údaji pracujeme výlučně za účelem zpracování a expedice dané objednávky. Nikdy ale údaje neposkytujeme třetí straně pro marketingové účely.
Když my někoho oslovíme nabídkou, jedná se vždy o našeho zákazníka, který u nás už někdy nakupoval a využití údajů pro nabídky nijak neomezil.

Jestli tedy došlo k Vašemu oslovení pomocí telefonu, a nebylo voláno z našeho čísla 234 099 888, zřejmě došlo k oslovení ze strany některého z našich externích partnerů, kteří nabízejí produkty a služby naší značky. Partneři pro nabízení služeb potenciálním zákazníkům používají své zdroje kontaktů a informace o těchto zdrojích s naší společností nesdílejí.
V souvislosti s nyní medializovaným GDPR si Vás dovolujeme upozornit, že za osobní údaje jsou považovány veškeré informace o fyzické osobě, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat zejména odkazem na určitý identifikátor, například na jméno, identifikační číslo nebo lokační údaje (čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679).
Tzn., že samotné telefonní číslo není osobním údajem. Tím se stane, až když je číslo např. (v rámci objednávky) spojeno se jménem/adresou.

Rovněž upozorňujeme, že GDPR upravuje a rovná pravidla pro bezpečnost dat, zpracování osobních údajů zejména pro reklamu a zákazníkům dává lepší možnost si své údaje spravovat. Rozhodně ale nikomu nezakazuje používat údaje získané od zákazníka ke zpracování jeho objednávky. Zpracování osobních údajů kupujícího pro uzavření kupní smlouvy a jejího splnění nepodléhá souhlasu ze strany kupujícího, jelikož jejich zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy s kupujícím (čl. 6, odst. 1, písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679).

V aktuální situaci pro Vás proto můžeme udělat to, že s Vaším souhlasem smluvní partnery oslovíme a požádáme je, aby v případě, že Vaše číslo vedou ve své databázi, toto číslo neprodleně vymazali a pro nabídky našich i jiných produktů jej nikdy nepoužívali. Prosíme o zaslání Vašeho tel. čísla, abychom mohli věc dořešit.


S přátelským pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
tel.: 234 099 888
e-mail: info.cz@helvetia-dm.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2018 21:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2018 19:39, před 7 lety


Petr Illík

Podám podnět regulátorovi.
Petr Illík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2018 09:01, před 7 lety

Znovu opakujeme. Pokud jste neučinil objednávku, my s vašimi údaji nepracujeme a nikdy jsme s nimi nepracovali.

Jestli nebylo voláno z telefonního čísla naší zákaznické linky, nevolali jsme vám my, ale některá z telemarketinggových společností, které s naší nabídkou oslovují čísla ze svých databází, které s námi nesdílejí. My od nich dostáváme až dokončené objednávky.

Tudíž my vám nedokážeme říci, co a kdy se na vašem telefonním čísle událo. Navíc jste ani své číslo neuvedl, takže ani naše telemarketingové partnery o prověření nemůžeme požádat, protože nemají podle čeho hledat.
Tudíž ani my nemůžeme vymazat údaje, které neznáme, potažmo je ani nespravujeme...

Jak již bylo řečeno, pokud nám sdělíte číslo, smluvní partnery oslovíme a požádáme je, aby v případě, že Vaše číslo vedou ve své databázi, toto číslo neprodleně vymazali a pro nabídky našich i jiných produktů jej nikdy nepoužívali. Jinak z naší strany více udělat nemůžeme.


zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 08:55, před 6 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 12:57, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.