Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24066Neuznána reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 7 lety

Julie Kozlová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.5.2018 jsem koupila kempingový stul. Na prodejně jsem ho měla předvedený, už na prodejně se mi nezdála plocha stolu, po složení prostřední část stolu byla výše než kraje. Na můj ohlas řekla prodavačka, že to je kobercem, tak jsem si ho vzala. Doma po rozložení jsem zjistila, že stůl je opravdu uprostřed vyvýšený a na spoji je dokonce i ostrá hrana. Dostala jsem 5 % slevu na nepatrné škrábance, bohužel paní říkala že to uvedla do systému, to se nakonec opět ukázalo, že to napsala na něco jiného.Samozřejmě na to mám i dceru jako svědka na co bylo těch 5%. Mám fotky, které jsem na tu společnost poslala. Fotky byly bez odpovědi, tak jsem na společnost volala.Stůl jsem reklamovala. Reklamace mi byla neuznána.


Požadované řešení

Mám fotky, které jsem na tu společnost poslala. Volala jsem tam a paní mi nabídla jiné zboží (bohužel nic neodpovídalo, co bych potřebovala na výměnu) nebo jiný stůl. Čekala jsem než naskladní stoly, přišel pouze jeden opět špatná plocha stolu nebyla rovná! Tak se stůl poslal na reklamaci jelikož jsem měla předvedený jiný stůl, který byl taky uprostřed vyvýšený, žádala jsem o vrácení peněz. Jelikož neodpovídá mým požadavkům. Cca po čtyřech týdnech přišel stul, a neuznaná reklamace. Na stolu je vidět že se někdo snažil plochu stolu narovnat. A ohnul prostřední plech. Opět mám vše nafocené. Odpověď z reklamace, že byla provedena analýza a nezjištěná žádná závada bránicí v užívaní. Přesto se někdo snažil stul narovnat a přitom poškodil lištu ne moc ale prohlubeň je vidět. Přesto prostřední část stolu není rovná. Po znovu poslání fotek tentokrát na vedoucí servisu, mi bylo emailem odpověděno, že jsem si měla koupit stůl za tři tisíce, když jsem čekala kvalitu. Ne každý má na stůl za tři tisíce. Nebylo to řečeno doslova, ale vyznělo to tak. Trvám na vrácení peněz, nejen že jsem ještě stůl ani nepoužila, ale už ho stačili i viditelně poškodit, ne moc ale už je vidět že někdo silou stůl narovnával. děkuji za pomoc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 20:03, před 7 lety

Vady zboží, kvůli kterým byla poskytnuta sleva z kupní ceny, již reklamovat nelze. Pokud byla sleva poskytnuta kvůli škrábancům, nejde je již reklamovat. U veškerých ostatních vad však práva z vadného plnění nezanikají, ostatní vady mohou být reklamovány.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.