Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Mám tarif u této společnosti v síti Vodafon.Poslední vyúčtování služeb jsem obdržel za měsíc únor.Od té doby společnost naprosto nekomunikuje.Na elektronickou poštu odpovídá počítač a výpověď zaslanou doporučeně mě pošta vrátila s odůvodněním , že příjemce poštu nevyzvedává.Děkuji za pomoc.
Sýkora
telekomunikační služby
vyúčtování služeb od 1.3.2018,ukončení smlouvy a zaslání CVOP
|
Tweet |
Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět. Výpověď se bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.
Pokud spotřebitel zašle výpověď smlouvy s využitím provozovatele poštovních služeb, pak se má dle § 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to že zásilka došla třetí pracovní den po odeslání.
Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.