Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2407Bez reakce na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 11 lety

Jana Uličníková

Znění stížnosti

Nakoupila jsem samolepku přes www.nakupvakci.cz od firmy Hport. Samolepka přišla s velkým zpožděním, bohužel však jiná, než byla objednaná. Samolepku jsem vrátila zpět firmě Hport dle instrukcí, které uváděli na svých webových stránkách. Vůbec nekomunikují, pouze prodloužili uložení zásilky na poště. Došlo to již tak daleko, že jsem o pomoc požádala už i firmu nakupvakci.cz


Produkt

Fotosamolepka Fialový květ, objednávka číslo 13786


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za zboží, poštovné i vynaložené poštovné při reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 12:01, před 11 lety

V případě, že je dodáno zboží, které svou jakostí neodpovídá objednávce, má kupující nárok na zaslání zboží, které si objednal. V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující nárok na vrácení peněz a může na obchodníka podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:47, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.