Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupila jsem samolepku přes www.nakupvakci.cz od firmy Hport. Samolepka přišla s velkým zpožděním, bohužel však jiná, než byla objednaná. Samolepku jsem vrátila zpět firmě Hport dle instrukcí, které uváděli na svých webových stránkách. Vůbec nekomunikují, pouze prodloužili uložení zásilky na poště. Došlo to již tak daleko, že jsem o pomoc požádala už i firmu nakupvakci.cz
Fotosamolepka Fialový květ, objednávka číslo 13786
Žádám o vrácení peněz za zboží, poštovné i vynaložené poštovné při reklamaci.
|
Tweet |
V případě, že je dodáno zboží, které svou jakostí neodpovídá objednávce, má kupující nárok na zaslání zboží, které si objednal. V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující nárok na vrácení peněz a může na obchodníka podat podnět České obchodní inspekci.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.