Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den ,byl mi dorucen balik spolecnosti PPL po zaplaceni jsem zjistil ze balik je potrhan a deravy , balik jsem zkontroloval s ridicem, zjistili jsme ubytek baliku / porovnan s prilozenou fakturou / , do kolonky podpisu jsem napsal balik prevzat s výhradou , ridic povidal ze balik uz musel byt prelepovan v DEPU protože ma lepici pasku PPL a na i etiketu s evidencnim cislem poskozeni, volal jsem odesilateli at to da do poradku jenze si to mam vyritit sam ,to same jsem slysel i od ridice , dva dny ode me chteji ruzne fota ,ze zasilkou se nemá hýbat . Ja potrebuji součástky do auta protože s tim jezdim do práce , ne jenze jsem si musel doject pro jinou součástku pomerne drazssi ,ale nesmim pouzit ani ty co byli v baliku , takze ma skoda je daleko vetsi , musim si pujcit do práce auto od známého za uplatu .Takze skoda je daleko vetsi nez ve skutecnosti je . Pritom mi PPL zdelila ze skoda nalezi odesilateli ? Ale proc ? Skodu mam ja ,balik jsem prevzal a zaplatil. Jak je to prosim s tou náhradou . Vse kolem ne vyjde tak na 1000kc
Poprosil bych uhradit i naklady na vis spojene s nedorucenim, to jest cca 1000 kc
|
Tweet |
Vady zboží při převzetí věci je třeba vytknout prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.