Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 4.12.2017 jsem si přes e-shop fy Elektroshock zakoupil mobilní telefon značky AGM A8 za 5190Kč. Číslo objednávky 2017000419.
Dne 20.5.2018 přestal telefon reagovat. Display byl zhasnutý a nereagoval ani na restart. Po vyndání baterky telefon stále nereagoval.
Na základě těchto skutečností jsem zaslal na níže uvedenou adresu firmy reklamaci s popisem závady.:
Tereza Dolečková
balík na poštu
Žižkova 850
503 46 Třebechovice pod Orebem
Dne 7.6.2018 přišlo zamítavé vyjádření od této firmy, cituji: "Vlivem mechanických vlivů reklamace zamítnuta. Na spodním rohu promáčknuta od tupého nárazu či vlivem vysoké teploty."
Pracuji manuálně, a proto jsem se rozhodl si koupit tento odolný telefon, který má tyto vlastnosti: odolává poškrábání a pádu, tento odolný telefon AGM A8 ocení především podnikatelé a zaměstnanci ve stavebnictví, automobilovém průmyslu a celkově lidé pracující v prašném prostředí.
Telefon je testován pro pád až z 1,5m, který mj. sama firma inzeruje na svých webových stránkách www.elektroshock.cz.
Nejsem si vědom, že bych vědomě či nevědomě telefon upustil na zem či ho nechal ve vysokých teplotách.
Z výše uvedených důvodu a skutečností se odvolávám na neuznanou reklamaci, a proto žádám o znovuprošetření mé reklamace a věřím v pozitivní výsledek.
Děkuji
S pozdravem
Tomáš Graf
AGM A8 3G/32G IP68
Požaduji celkové opravení software či vrácení peněz na základě neopravitelnosti výrobku
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.