Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
ROZHODNE NEDOPORUCUJI cokoli objednavat! POZOR!!! - Zbozi nemaji “skladem”, ale “skladem U DODAVATELE” - tzn. tento dodavatel je asi aliexpress z Ciny, protoze bez par dnu je to mesic, co bylo zbozi objednano a zaplaceno. Uz pred dvema tydny psali, ze se zbozi odesila... a STALE NIKDE NIC!!! To uz by opravdu prislo rychleji z te Ciny naprimo, nez od teto virtualni preprodejni firmy!!! UZ NIKDY VICE!!!
Reklamace, sleva, vraceni penez. Predani teto zkusenosti pro vsechny ostatni, aby se take nenapalili.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobry den,
abych se mohl na vasi objednavku podivat, tak potrebuji znat cislo objednavky. V nasi obchodni galerii najdete zbozi jak skladem s dobou doruceni do druheho dne a zbozi od ostatnich prodejcu ze zahranici s dobou doruceni 10 - 40 dnu. Pokud Vam prisel informacni email o tom ze je zasilka na ceste k Vam, tak tomu taky tak bude. Blizsi informace o zasilce Vam dokazu rict kdyz mi napisete cislo objednavky.
Nase firma se zabyva prodejem a zprostredkovani prodeje od roku 2014 a za tu dobu jsme ziskali pres 300.000 zakazniku. Prijde mi tedy zbytecne nasi firmu nazyvat jako virtualni preprodejni firmu. Vsem nasim zakaznikum nabizime 100% servis ktery pri primem nakupu zbozi z Ciny nikdy nedostanou.
PANE! Bez peti dnu jsou to dva mesice (coz je 55 dnu!!!) a stale mi nedorazili nejtere casti objednavky! Vsechno jde po jednom z Ciny, z aliexpresu, jste nehorazni podvodnici!!!
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.