Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#24079Neustálé volání telemarketingu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Barbora Hušková

Znění stížnosti

Ačkoliv jsem se navzdory jejich tvrzení "krátkého monitorovaného hovoru" nikdy nezúčastnila, stále mi volá telemarketing. V kteroukoli dobu, jsou nepříjemní a přes moje žádosti, aby už nevolali, stále volají. Požaduji trvalé odstranění mého čísla a údajů z jejich seznamu.


Požadované řešení

Odstranění telefonního čísla i veškerých osobních údajů z jejich kontaktních seznamů! Nepřeji si žádné další hovory. Nikdy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 10:58, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme písemně prokazatelně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2018 11:16, před 7 lety

Praha, dne 08.06.2018

Dobrý den,

Dovolte nám vysvětlit situaci.

V naší databázi evidujeme pouze údaje zákazníků, kteří u nás provedli nějakou objednávku.
Pokud tedy nebyla učiněna objednávka, s údaji my nepracujeme, nevlastníme je a ani s nimi pracovat nebudeme.
A jestli byla učiněna objednávka, s údaji pracujeme výlučně za účelem zpracování a expedice dané objednávky. Nikdy ale údaje neposkytujeme třetí straně pro marketingové účely.
Když my někoho oslovíme s nabídkou, jedná se vždy o našeho zákazníka, který u nás už někdy nakupoval a využití údajů pro nabídky nijak neomezil.

Jestli tedy došlo k Vašemu oslovení pomocí telefonu, a nebylo voláno z našeho čísla 234 099 888, zřejmě došlo k oslovení ze strany některého z našich externích partnerů, kteří nabízejí produkty a služby naší značky. Partneři pro nabízení služeb potenciálním zákazníkům používají své zdroje kontaktů a informace o těchto zdrojích s naší společností nesdílejí.


V aktuální situaci pro Vás proto můžeme udělat to, že s Vaším souhlasem smluvní partnery oslovíme a požádáme je, aby v případě, že Vaše číslo vedou ve své databázi, toto číslo neprodleně vymazali a pro nabídky našich i jiných produktů jej nikdy nepoužívali.

S přátelským pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
tel.: 234 099 888
e-mail: info.cz@helvetia-dm.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 12:10, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 09:12, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.