Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 21.1.2014 jsme obdrželi objednanou saunu Karibu KIRA 1. Dle sdělené informace se mělo jednat o 2 balíky. Ty jsme obdrželi.
Při montování sauny bylo zjištěno, že v dodané zásilce chybí dva díly sauny, které jsou vedle dveří označené W1 (plné/prosklené) rozměr uvedený v návodu 1920x433x68 mm, identifikační kód ID 56984. Bez těchto dílů není možné saunu smontovat. Z části je sauna smontována, proto nebylo možné výrobek vrátit. Požádali jsme o dodání chybějících dílů, popřípadě o vrácení poměrné částky za nedodané díly. Jak společnost Mall, tak dodávající firma Karibu přislíbyli dodání dílů. Do současné doby nedodali nic.
KARIBU sauna Kira 1
Předpokládali jsme, že společnost zašle zprávu, kdy budou chbějící díly dodány, popř. zašle zpět poměrnou částku za nedodané díly, které bychom nechali vyrobit. Bohužel po urgování reklamace přijde vždy zpráva, že dodání chybějících dílů se řeší. Ozval se telefonicky technik ze společnosti Karibu a sliboval, že díly budou dodány. Bohužel kdy, to nikdo neví.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme kontaktovat společnost a stanovit jí výzvu k plnění. Pokud nebude plněno ve stanovené lhůtě, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, dnes jsme obdrželi chybějící díly. Společnosti to trvalo měsíc a půl. Děkuji Vám za pomoc a přeji mnoho spokojených klientů.
S pozdravem
Blanka Novotná