Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
písemně již jsem zaslala stížnost( zatím bez odezvy): 27.5.2018 let Kodaň-Praha OK 509měl zpoždění z příčin ČSA ( žádna stávka, klimat. pohroma ..., proto jsem nestihla následující let OK 20 Praha -Ostrava. Následující den jsem musela být 28.5.2018 v 7.00 hod v práci. (Taxi z letiště na hl. nádraží, rychlík do Ostravy, zničená celá noc). Prosím o refundaci + cena letenky. Jednoznačně chyba na ČSA. Dr. Jarmila Dědochová
Let OK 509 27.5.2018 zpožděn , proto let OK 20 27.5.2018 jsem nestihla
refundace letenky, cena taxíku letiště Hl. nádraží, cena rychlíku Praha-Ostrava
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny. S tímto požadavkem by se měla spotřebitelka obrátit přímo na leteckého dopravce.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.