Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 6.6.2018 mi byl odeslan balik na depu v Ruzyni, kde jsem ho mel prevzit nasledujici den. Je 8.6.2018 a zadna sms, ani hovor jsem nemel, pouze mail s linkem na sledovani zasilky, dle ktereho dne 7.6 byla zasilka na depu. 20km jsem jel na depu, kde mi oznamili, ze zasilku ma ridic a bude mi ho dorucovat domu, bohuzel, nedorucil, ani sms kdy a kam bude dorucen jsme nemel. 8.6.2018 jsem jel znovu rano na depo, a znovu ho mel ridic v aute, pry miho bude dorucovat domu.
Vas system stoji za uplne h...o, a podavani informaci o miste dodani zasilky Vam nic nerika.
Kdyz jsem chtel dorucit zasilku domu, byla uskladnena pouze na depu, kam jsem musel dojit osobne. Kdyz jsem si ho dal poslat na depo, tak mi ho ridic dorucuje domu a ja znovu zbytecne udelal km na depo a zabil svuj cas. Neni normani, abych 2 dny honil zasilku po Praze. Totalni neprofesionalni a tuhle zkusenost podavam i do medii. Ani omluva, ani zprava, ani zadnej telefonat. Proste zadna komunikace kdy, kam, proc..atd.
cislo zasilky: 07030025491
Kompenzace meho usleho casu a phm za zbytecne km.
Vymenit softver a kompetentne lidi, ktere maji povinnost radne kontrolovat misto dodani/prevzeti zasilky.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.