Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#24086Zamítnutí reklamace monitoru DELL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Oldřich Doleček

Znění stížnosti

15.1.2016 jsem na firmu koupil 3 monitory DELL P2414H Prof. se zárukou 3 roky NBD On site. Jeden se porouchal, ale u DELLu nešlo reklamaci uplatnit, protože dle service tag, expres tag ani s.n. nedokázali monitor dohledat. Odpověděli, že pokud pošlu č.objednávky, nebo faktury pod kterou od nich koupila Alza, tak reklamaci vyřeší výměnou. Alza čísla dokladu odmítla poskytnout s tím, že se jedná o interní doklady. Ať jim to dovezu nebo pošlu na prodejnu. 28.5.18 jsem založil reklamaci, monitor zabalil i s doklady o pořízení a 31.5. doručil na pobočku Pce. 8.6. jsem obdržel info, že je reklamace zamítnuta, ať si monitor vyzvednu na pobočce a reklamuji tam kde jsem koupil! Že tento monitor dle s.n. není od nich. Na faktuře je přitom uveden service tag mého monitoru. U druhého monitoru je na fa také jen service tag, až u třetího je s.n. Mají tam tedy evidentně nepořádek, navíc zákazníku brání využít jeho práva (neposkytnou údaje) a vlastní nepořádek svádějí na zákazníka. Při volání do Alzy odmítají přepojit na raklamace i jakýkoliv kontakt na oprávněnou osobu.


Produkt

LCD monitor 23,8" DELL P2414H Professional s.tag. 74YYH62, s.n. CN-036WJX-74261-5A7-67CB


Požadované řešení

Výměna monitoru, oprava nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 20:21, před 7 lety

Dle ustanovení § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Pokud tedy výrobce udává záruku 3 roky NBD, je i prodávající povinen této záruce dostát.

Spotřebitel není povinen uchovat přímo fakturu, ale při uplatnění reklamace musí prokázat, že zboží zakoupil u prodejce (např. výpisem z účtu, svědeckou výpovědí apod.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.