Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,na základě Energetické Aukce, s.r.o. byla s Vámi v zast. p. K.H. uzavřena uvedená smlouva 17.1.2018 a tím měla být včas /údajně i byla/ vypovězena smlouva s púvodním dodavatelem RWE,nyní Innogy, platila do 10.5.2018.Oni však po mně chtějí smluvní pokutu 4600,-Kč
Výše uvedená smlouva
Prosím sdělte zda skutečně byla včas podána výpověď púvodní smlouvy s Innogy.
|
Tweet |
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost a smlouvu o dodávkách energií vypověděla dříve, čímž spotřebitelovi způsobila škodu (povinnost uhradit smluvní pokutu), je povinna tuto škodu nahradit. Spotřebitel je v takovém případě povinen prokázat, že mu škoda vznikla (povinnost uhradit smluvní pokutu), a že vznik této škody byl zapříčiněn porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti (smlouva byla vypovězena předčasně).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Pokud však byla smluvní pokuta ze strany předchozího dodavatele energií naúčtována neoprávněně (smlouva byla řádně a včas ukončena), má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů při Energetickém regulačním úřadě je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.