Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Na slevovém portálu SEZNAM TIP jsem si před Vánoci objednal 4 samolepky na zeď ( komplet cena 1196,- Kč) od firmy HPORT s platností do 15.2.2014. Platba samozřejmě musela proběhnout předem, takže jsem do toho zahučel. Komunikace s firmou HPORT otřesná. Výběr samolepek žádný, vše je vyprodáno. Na telefon nereagují a automatickou zprávu ve stylu: "Od 23.1. do 8.2. DOVOLENÁ. V případě, že Vám nelze uplatnit voucher je platnost prodloužena do konce února. Zboží bude naskladněno po návratu z dovolené" dostalo asi víc zákazníků a tuto zprávu jsem dostal i týden po jejich údajné dovolené. K dnešnímu dni není zboží naskladněno, takže není z čeho vybírat.
4 x voucher samolepky na zeď
prosím o vrácení peněz nebo naskladnění zboží, tak aby si člověk mohl vybrat zboží.
|
Tweet |
V případě, že při koupi voucheru byly uvedeny jiné informace o nabídce, může kupující od smlouvy odstoupit. Zároveň ale pokud byla nabídka omezená již v době zakoupení voucheru nelze po prodejci požadovat jeho rozšíření.
V případě, že šlo již o konkrétní nabídku, která nebyla dosud realizována z důvodu překážky na straně prodejce, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Vážený zákazníku,
zboží se pruběžně doskladňuje a obměnuje. V současnosti probíhají inventury a dovolene, akce na seznamu běžela na konci listopadu, kde byl dostatek od kazdeho designu, kdyz nekdo porad vaha, tak je logicke, ze se postupne muzou nektere designy vyprodat.
Dobrý den,
jelikož mi vouchery dorazily na email 27.12.2013, chystal jsem se objednat zboží po Novém roce. Od Nového roku to tedy sledujeme a je na výběr jediný (otřesný) design. To si přeci nemůžu koupit a dokonce 4x. Takže o jakém doplňování zboží mluvíte? To znamená, že u Vás dovolená a inventura trvá 2 měsíce? Budí to dojem jako by se jednalo pouze o výprodej, což u objednávání voucherů nebylo uvedeno. Z důvodu neumožnění dostatečného výběru zboží do konce února 2014, odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz - 1196,- Kč.
V případě, že při uzavření smlouvy byla dostupná informace o doplnění zboží nebo bylo zboží dostupné a nyní nemůže být dodáno, má kupující dle § 517 občanského zákoníku nárok od smlouvy odstoupit.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.