Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o pomoc. Dnes mi přišel email s žádostí o uhrazení platby + náklady na vymáhání. Již před několika měsíci jsem zaslal faxový formulář s odstoupením/zrušením od VIP členství. Žádná reakce na uvedený email ve formuláři nebyla, tak jsem vše považoval za hotové a doufal, že až mi členství vyprší, jednoduše mi ho zamítnou/zruší profil..
Ale ne. Místo toho mi přišel výhružný email s výzvou o zaplacení.
Též mi před dvěma měsíci strhli z účtu neoprávněně hodnotu dalšího předplatného, tak jsem musel do banky tuto platbu jít reklamovat, protože byla bez mého vědomí a naprosto neoprávněná vzhledem ke zrušení členství.
Internetová seznamka c-date.com
Požadované řešení: smazání profilu/členství a pozitivní přístup ze strany ''dodavatele''
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 164206591
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nedostatek času k řešení skrze třetí stranou kvůli vyhrožování vymáháním exekuční společností.