Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24091Neprovedené zrušení VIP členství a následné vymáhání neuhrazené platby?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Tomáš Rajchl

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o pomoc. Dnes mi přišel email s žádostí o uhrazení platby + náklady na vymáhání. Již před několika měsíci jsem zaslal faxový formulář s odstoupením/zrušením od VIP členství. Žádná reakce na uvedený email ve formuláři nebyla, tak jsem vše považoval za hotové a doufal, že až mi členství vyprší, jednoduše mi ho zamítnou/zruší profil..
Ale ne. Místo toho mi přišel výhružný email s výzvou o zaplacení.
Též mi před dvěma měsíci strhli z účtu neoprávněně hodnotu dalšího předplatného, tak jsem musel do banky tuto platbu jít reklamovat, protože byla bez mého vědomí a naprosto neoprávněná vzhledem ke zrušení členství.


Produkt

Internetová seznamka c-date.com


Požadované řešení

Požadované řešení: smazání profilu/členství a pozitivní přístup ze strany ''dodavatele''


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 23:15, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 13:33, před 7 lety

ID: 164206591


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2018 11:59, před 6 lety


Tomáš Rajchl

Hodnocení:

Komentář: Nedostatek času k řešení skrze třetí stranou kvůli vyhrožování vymáháním exekuční společností.