Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu A3 Sport jsem si vybral plavky v šedé barvě a byly mi poslány plavky černé.Cislo objednávky souhlasí i přes to plavky jsou černé.Tak jsem se vrátil do e-shopu a všiml jsem si, že většina plavek jsou nafocena v šedé barvě a prodávají černé.Nikdy bych si neobjednal plavky v černé barvě,ani v popisu zboží nemají napsáno, že se jedná o černou barvu. Mají něco nafoceno a prodávají jiné zboží. V tomto obchodě, si už nikdy nic nekoupím!!!
Něco mají nafoceno a neodpovídá to skutečnosti.
Nechci si posílat zboží dopravou a čekat na nějaké řešení, chci jen upozornit na praktiky e-shopu
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2164 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
Pokud tedy prodávající inzeroval v nabídce na internetu plavky šedé barvy, má povinnost spotřebiteli dodat šedé plavky. Neučiní-li tak, jedná se o vadu, kterou je spotřebitel oprávněn reklamovat.
Spotřebitel může rovněž využít práva odstoupit od smlouvy do 14 dnů do převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.