Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#24092Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Jiří Ludvík

Znění stížnosti

Na e-shopu A3 Sport jsem si vybral plavky v šedé barvě a byly mi poslány plavky černé.Cislo objednávky souhlasí i přes to plavky jsou černé.Tak jsem se vrátil do e-shopu a všiml jsem si, že většina plavek jsou nafocena v šedé barvě a prodávají černé.Nikdy bych si neobjednal plavky v černé barvě,ani v popisu zboží nemají napsáno, že se jedná o černou barvu. Mají něco nafoceno a prodávají jiné zboží. V tomto obchodě, si už nikdy nic nekoupím!!!


Produkt

Něco mají nafoceno a neodpovídá to skutečnosti.


Požadované řešení

Nechci si posílat zboží dopravou a čekat na nějaké řešení, chci jen upozornit na praktiky e-shopu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 20:41, před 7 lety

Dle ustanovení § 2164 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

Pokud tedy prodávající inzeroval v nabídce na internetu plavky šedé barvy, má povinnost spotřebiteli dodat šedé plavky. Neučiní-li tak, jedná se o vadu, kterou je spotřebitel oprávněn reklamovat.

Spotřebitel může rovněž využít práva odstoupit od smlouvy do 14 dnů do převzetí zboží dle § 1829 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.