Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24093Nedoruceni zasilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Jan Vilímek

Znění stížnosti

Dne 8.6.2018 měl být doručen balík č. 40756622678 na uvedenou adresu. Dle SMS i emailu mělo k doručení dojít mezi 15-17 hodinou. Na zasilku jsem čekal doma, ale presto byl balíček ponechám na PPL Parcel Shop v Chýnově. nikdo mě ani telefonicky nekontaktoval zda jsem doma i kdyz po tel rozhovoru kdy jsem ja volal ridici tak ten ridic tvrdil ze zvonil a nedozvonil se. Lenost ridice mě vytocila.
Kdyz si platim dovoz domu tak mi má být balicek dovezen domu!!!!


Požadované řešení

Prosim o postih ridice a vyreseni problemu s ridicem. Vezměte mu treba premie nebo nevim. Je to lenoch. A Nedělá to PPL vubec dobrou reklamu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 20:43, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.