Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24094Zpráva o výsledku reklamace nebyla dodána ani po 92 dnech od podání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2018, před 7 lety

Hana Trojanová

Znění stížnosti

Dne 7.12.2017 jsem posílala balíček do ciziny. Pomocí sledování zásilek bylo možné zjistit, že 13.12.2017 byl odeslán do země určení a 11.1.2018 byla zásilka převzata vyměňovací poštou v zemi určení. Vzhledem k tomu, že adresát balíček následující téměř dva měsíce stále nedostal, podala jsem 8.3.2018 reklamaci na České poště. Dnes je 8.6.2018 a na poště, kde byla podána reklamace, mi bylo řečeno, že odpověď stále nemají. Během doby reklamace jsme s Českou poštou byli několikrát v kontaktu. Vždy to vypadalo, že se dostáváme o krůček dále. Balíček nebyl dodán z důvodu špatného vyhodnocení směřování zásilky Českou poštou a čekání na reklamaci delší, než tři měsíce, mi přijde poměrně vyčerpávající.


Produkt

MZ standardní balík


Požadované řešení

Vrácení balíčku ze země určení na náklady České pošty a vrácení poplatku za službu, která byla ze strany pošty chybně provedena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 20:54, před 7 lety

Dle článku 43a poštovních podmínek (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/zps.pdf/a085daea-e843-4885-b60b-af3372319f75) má česká pošta na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. V případě, že pošta nevyřídí reklamaci včas, má spotřebitel možnost podat stížnost na Český telekomunikační úřad, informace o tomto řešení nalezne spotřebitel zde https://www.ctu.cz/postovni-sluzby.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.