Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostala jsem e-mailovou zprávu o doručení balíku č. DR 3616860791F na mou adresu Věra Farah, Vršovická 26,10100 Praha 10, které se mělo uskutečnit dne 3. 3. 2014. Čekala jsem na doručení, ale nikdo nezazvonil, ani se neozval telefonicky. Při kontrole na "sledování zásilek Česká pošta" v 15.30 hodin jsem zjistila, že zásilka je již uložena na poště, protože "doručení nebylo úspěšné". Kontaktovala jsem poštu Praha 101, balíkovou službu, kde mě bylo řečeno, že dnešního dne zásilky doručoval zástup a když si přeji bude zásilka doručena následující den. Opět ovšem bez sdělení ani přibližné doby doručení.
Protože se tato záležitost s ČP loni několikrát opakovala, považuji za nutné na problém upozornit. Myslím, že jsem zaplatila za kvalitní službu a ne něčí lajdáctví. Prosím do budoucna o sjednání nápravy. Děkuji Farah
Zásilky skutečně doručovat a zvonit na adresáty. Případně předem oznamovat telefonicky, sdělit alespoň přibližně čas doručení zásilky a případně si ověřit, zda je adresát připraven zásilku převzít.
|
Tweet |
V případě, že služba, za kterou je poskytnuta náhrada, není prokazatelně splněna dle dohodnutých podmínek, má zákazník nárok na přiměřenou slevu, případně na náhradu škody, která byla porušením smlouvy způsobena.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: