Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si notebook Lenovo. Po rozbalení jsem zjistil, že nesouhlasil počet USB portů (místo 4 byly 3). Notebook byl poškozen (kosmetická vada).
Podal jsem reklamaci a požadoval jsem slevu z kupní ceny ve výši 10% za vadu v základních parametrech a 5% za poškození víka. Mall chybu uznal, opravil informace o výrobku na webu a požadoval vrácení zboží. K navrhovanému vrácení kupní ceny se nevyjádřil. Po výzvě obchodník trval na vrácení zboží. Postup reklamace dále řešen také na webu obchodu k tomu určenému: http://www.neformallne.cz/dejte-nam-tip/ Zatím bez odezvy od 15.1.2014.
Kvůli změně kurzu koruny k € došlo k navýšení cen.
Notebook je nyní dražší o cca 40%, proto je vrácení zboží pro zákazníka silně nevýhodné.
Lenovo G700
Vrácení části kupní ceny (celkem 15%).
Odpověď na postup vyřizování reklamace.
Je možné vrátit část kupní ceny i ve formě poukázky na další nákup.
|
Tweet |
V případě, že neodpovídá sjednaná jakost výrobku při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku, má kupující nárok na výměnu, pokud by to nebylo možné, tak na vrácení kupní ceny.
Dobrý den, pane Hovorko,
v případě zájmu o výměnu zboží (zboží lze vyměnit pouze za objednané a to v případě, že je skladem), mě kontaktujte na emailu overeno@mall.cz. Ráda s Vámi celou situaci dořeším.
Děkuji.
Eliška Zounková,
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Obchodník souhlasil se slevou na další nákup. Ke slevě bylo nutné podat podnět na tomto webu. Obchodník má na to, aby vlastní pochybení řešil i bez podávání stížností. Očekávám, že svůj přístup zlepší a zákazníci nebudou muset vynakládat tolik času na obranu svých práv.