Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2411Špatná specifikace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 11 lety

Jiří Hovorka

Znění stížnosti

Objednal jsem si notebook Lenovo. Po rozbalení jsem zjistil, že nesouhlasil počet USB portů (místo 4 byly 3). Notebook byl poškozen (kosmetická vada).
Podal jsem reklamaci a požadoval jsem slevu z kupní ceny ve výši 10% za vadu v základních parametrech a 5% za poškození víka. Mall chybu uznal, opravil informace o výrobku na webu a požadoval vrácení zboží. K navrhovanému vrácení kupní ceny se nevyjádřil. Po výzvě obchodník trval na vrácení zboží. Postup reklamace dále řešen také na webu obchodu k tomu určenému: http://www.neformallne.cz/dejte-nam-tip/ Zatím bez odezvy od 15.1.2014.
Kvůli změně kurzu koruny k € došlo k navýšení cen.
Notebook je nyní dražší o cca 40%, proto je vrácení zboží pro zákazníka silně nevýhodné.


Produkt

Lenovo G700


Požadované řešení

Vrácení části kupní ceny (celkem 15%).
Odpověď na postup vyřizování reklamace.
Je možné vrátit část kupní ceny i ve formě poukázky na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 10:46, před 11 lety

V případě, že neodpovídá sjednaná jakost výrobku při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku, má kupující nárok na výměnu, pokud by to nebylo možné, tak na vrácení kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2014 10:16, před 11 lety

Dobrý den, pane Hovorko,

v případě zájmu o výměnu zboží (zboží lze vyměnit pouze za objednané a to v případě, že je skladem), mě kontaktujte na emailu overeno@mall.cz. Ráda s Vámi celou situaci dořeším.

Děkuji.

Eliška Zounková,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.3.2014 17:48, před 11 lety


Jiří Hovorka

Hodnocení:

Komentář: Obchodník souhlasil se slevou na další nákup. Ke slevě bylo nutné podat podnět na tomto webu. Obchodník má na to, aby vlastní pochybení řešil i bez podávání stížností. Očekávám, že svůj přístup zlepší a zákazníci nebudou muset vynakládat tolik času na obranu svých práv.