Společnost


Tomtop security s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24112Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2018, před 7 lety

Štěpán Prchal

Znění stížnosti

Dobrý den,

potřeboval bych poradit, jak mám dále postupovat s objednávkou, kterou jsem vytvořil 6.4.2018 na eshopu "www.stojany-bordex.cz" společnosti "Tom Top Security, s.r.o.", kde jsem si objednal "Bordex stojan na 9 lahví" (http://www.stojany-bordex.cz/bordex-stojan-na-9-lahvi-p3) za 775 Kč včetně dopravy. Po více jak dvou měsících eshop přestal komunikovat a já nevím, zdali zboží dostanu.

Zboží bylo a stále je na eshopu vedeno jako "Připraveno k odeslání", nicméně na jejich stránkách zmiňují, že u běžných stojanů je dodání okolo 7-10 dnů a u zakázkové výroby okolo 4-8 týdnů.

Mnou objednaný stojan byl standardní malý pouze na 9 lehví. Po kontaktování eshopu, kdy přibližně bude objednávka dodána, mi bylo oznámeno, že zboží se nejdříve musí objednat u výrobce v Austrálii a předpokládaný termín dodání tak záleží na "délce plavby od výrobce". Po 8 týdnech jsem tedy eshop kontaktoval na všechny uvedené adresy a tentokrát už bez jakékoliv odpovědi.

Na základě uvedených informaci bych Vás chtěl požádat o radu, jak dále postupovat.

Děkuji Vám.


Produkt

Bordex stojan na 9 lahví


Požadované řešení

Konkrétní informace o přesném termínu dodání, případně vrácení peněz, jelikož nesouhlasím s dalším nejasným prodlužováním termínu dodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 11:35, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.