Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň, dnes som u vás bola znova nakúpiť ba námestí svobodný v Brne a všimla som si že už máte skazenu brokolicu. Oznámila som to predavačke a ta mi následne na to priniesla inú brokolicu. Poďakovala som, šla zaplatiť a doma som brokolicu otvorila. Som zhrozená, brokolica smrdí aj keď farba je zelena akokeby bola čerstvá. Ľudia nakupujúci v bille očakávajú, že aj napriek vyšším cenám oproti konkurencii sa vždy môžu spoľahnúť na kvalitu vašich výrobkov. Je potrebné potraviny sledovať každý deň, takze keď je niečo skazené už to prosím nepredávajte.
Zelenina
Vyžadujem náhradu škody a lepšiu starostlivosť o vaše produkty do budúcna.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.