Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#2412Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 11 lety

Petr Šimek

Znění stížnosti

Dobrý den, v září roku 2012 jsem si zakoupil u společnosti Mironet mobilní telefon. V rámci záruky jsem mobil reklamoval 1x z důvodu nefunkčního power tlačítka a 4x z důvodu nefunkčních sluchátek. Když jsem ale nesel sluchátka do reklamace po čtvrté, požadoval jsem odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, ale od Mironetu mi bylo vyrozuměno, že odstoupení od smlouvy zamítají z důvodu,že sluchátka nejsou součástí předmětu koupě. Ověřoval jsem si, zda mám nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz z důvodu rozbitých sluchátek , a na internetu, i na vaši lince mi bylo potvrzeno že mám nárok na odstoupení od smlouvy. Následující den jsem se na mironet dostavil osobně, a požadoval jsem nějaké logické vysvětlení, proč mi peníze nemohou být vráceny. Na reklamačním oddělení mi na tuto otázku ale nebyl nikdo schopen odpovědět, jen tvrdili že sluchátka jsou součástí příslušentsví. Peníze mi tedy vráceny nebyly.


Produkt

HTC one V, T320e


Požadované řešení

Trvám na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2014 14:46, před 11 lety


Petr Šimek

Hodnocení:

Komentář: Reklamace vyřízena