Společnost


Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24120Zneužití osobních dat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2018, před 7 lety

Pavel Šilhán

Znění stížnosti

Dobrý den.
Měl jsem úvěr.
Tento úvěr byl zcela doplacen 31.5.2018 někým, o kom nevím, nemohu nic najít v žádných záznamech. Pouze zaplacenou částku a zrušení úvěru. Zřejmě se jedná o člověka, který mi dlužil větší částku a vyřešil to takhle.

Podstatné je ale toto: někdo oné osobě musel dát informace o mé smlouvě, aby úvěr mohl doplatit. Mám podezření na paní M. Š. z KB v Žatci, ale není vyloučeno ani zneužití dat z pobočky MP.

Žádám o přešetření, kdo se dostal k mým důvěrným informacím, ke kterým mám přístup pouze já. Předpokládám, že v případě zjištění pochybností ze strany poradce MP budou vyvozeny příslušné sankce, jedná se o zásadní porušení zneužití informací.


Děkuji za vyřízení.


Produkt

smlouva číslo 3255063408


Požadované řešení

Prošetření a po zjištění viníka odpovídající sankce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:20, před 7 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že došlo ke zneužití jeho osobních údajů, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací o podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.uoou.cz/chci-podat-stiznost-na-spravce-nebo-zpracovatele/ds-4454/archiv=0&p1=1097. Shledá-li tento úřad, že ze strany společnosti došlo k porušení právních předpisů, má možnost udělit společnosti pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2018 13:22, před 6 lety

S klientem byl veden telefonicky hovor, vše bylo vyjasněno ke spokojenosti klienta. Zejména bylo objasněno, že jeho úvěr nebyl doplacen, pouze došlo k překlopení z překlenovacího úvěru na úvěr přidělený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 14:28, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení informací a o následné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.7.2018 16:25, před 6 lety


Pavel Šilhán

Hodnocení: