Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Měl jsem úvěr.
Tento úvěr byl zcela doplacen 31.5.2018 někým, o kom nevím, nemohu nic najít v žádných záznamech. Pouze zaplacenou částku a zrušení úvěru. Zřejmě se jedná o člověka, který mi dlužil větší částku a vyřešil to takhle.
Podstatné je ale toto: někdo oné osobě musel dát informace o mé smlouvě, aby úvěr mohl doplatit. Mám podezření na paní M. Š. z KB v Žatci, ale není vyloučeno ani zneužití dat z pobočky MP.
Žádám o přešetření, kdo se dostal k mým důvěrným informacím, ke kterým mám přístup pouze já. Předpokládám, že v případě zjištění pochybností ze strany poradce MP budou vyvozeny příslušné sankce, jedná se o zásadní porušení zneužití informací.
Děkuji za vyřízení.
smlouva číslo 3255063408
Prošetření a po zjištění viníka odpovídající sankce.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že došlo ke zneužití jeho osobních údajů, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací o podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.uoou.cz/chci-podat-stiznost-na-spravce-nebo-zpracovatele/ds-4454/archiv=0&p1=1097. Shledá-li tento úřad, že ze strany společnosti došlo k porušení právních předpisů, má možnost udělit společnosti pokutu.
S klientem byl veden telefonicky hovor, vše bylo vyjasněno ke spokojenosti klienta. Zejména bylo objasněno, že jeho úvěr nebyl doplacen, pouze došlo k překlopení z překlenovacího úvěru na úvěr přidělený.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení informací a o následné uzavření stížnosti.
Hodnocení: